Поштовий сервіс gmail блокує листи активації через велику кількість звернень вступників
Вступників просять реєструвати е-кабінет не через сервіс gmail
Державне підприємство «Інфоресурс» просить абітурієнтів реєструвати електронний кабінет вступника не через сервіс gmail.
Таке прохання викликане тим, що вступники не отримують лист активації електронного кабінету або отримують зі значною затримкою.
Проблему пояснюють тим, що поштовий сервіс gmail блокує листи активації через велику кількість звернень.
Фахівці «Інфоресурсу» наголосили, що працюють над вирішенням проблеми та пообіцяли оперативно повідомити про відновлення можливості використання поштового сервісу gmail.
Загалом станом на ранок 2 липня було зареєстровано понад 50 тисяч електронних кабінетів вступників до закладів фахової передвищої та вищої освіти.
Для отримання оперативної інформації про проведення вступної кампанії приєднуйтесь до каналу Вступ.ОСВІТА.UA в Telegram